De iPhone in België: weet het als eerste Weten wanneer de iPhone naar België komt? Schrijf je in op deze speciale Mobistar-website. Delen: Email a link to a friend (Opens in new window) Email Share on Facebook (Opens in new window) Facebook Share on X (Opens in new window) X Share on Pinterest (Opens in new window) Pinterest
Ik heb de eerste editie, de editie die je nog kon verkrijgen zonder extra kosten en ik ben er zeer tevreden over maar de nieuwe zal DUUR zijn in België. Reken maar op prijzen van € 400 en dan nog een abonnement. 🙁 Reply
[quote comment=”5247″]Ik heb de eerste editie, de editie die je nog kon verkrijgen zonder extra kosten[/quote] Oh! Help! Moord! Brand! Een illegaal op mijn blog! 🙂 Reply
Webpalet in mijn feedreader hebben staan zal ook wel volstaan zeker?
Goh… 🙂
Ja sorry, ‘t is hier een beetje veel iPhone-blog te laatste tijd, I know 🙂
‘k kan echt niet wachten tot ie uitkomt, blog er gerust over, ik krijg er niet genoeg van ….
Ik heb de eerste editie, de editie die je nog kon verkrijgen zonder extra kosten en ik ben er zeer tevreden over maar de nieuwe zal DUUR zijn in België. Reken maar op prijzen van € 400 en dan nog een abonnement. 🙁
[quote comment=”5247″]Ik heb de eerste editie, de editie die je nog kon verkrijgen zonder extra kosten[/quote]
Oh! Help! Moord! Brand!
Een illegaal op mijn blog!
🙂