De lustige lezers (bis) Buh. Ik vond Jommeke véél leuker dan De Rode Ridder… Delen: Email a link to a friend (Opens in new window) Email Share on Facebook (Opens in new window) Facebook Share on X (Opens in new window) X Share on Pinterest (Opens in new window) Pinterest
Inderdaad, Jommeke was veel makkelijker te volgen dan de Rode Ridder. Ligt volgens mij vooral aan de tekenstijl: veel drukker en onoverzichtelijker in die ingezoomde prentjes… Reply
Bruno VDB is gewoon ook veel beter met dierengeluiden dan met mensenstemmen. Ik vind dat ze de Rode Ridder op zijn minst een sprekend paard hadden moeten geven. Reply
kan iemand zeggen welke de volgende strip gaat worden?kan ik al op zoektocht gaan.Mijn kieinzoon volgt het via de srip en op tv. Reply
Inderdaad, Jommeke was veel makkelijker te volgen dan de Rode Ridder.
Ligt volgens mij vooral aan de tekenstijl: veel drukker en onoverzichtelijker in die ingezoomde prentjes…
Bruno VDB is gewoon ook veel beter met dierengeluiden dan met mensenstemmen.
Ik vind dat ze de Rode Ridder op zijn minst een sprekend paard hadden moeten geven.
kan iemand zeggen welke de volgende strip gaat worden?kan ik al op zoektocht gaan.Mijn kieinzoon volgt het via de srip en op tv.