2 thoughts on “Trois couleurs bleu-rouge-blanc”

  1. Mocht Juliette Binoche er ook rondlopen kwam ik dadelijk naar Ieper, maar voor Geena Lisa kom ik eerlijk gezegd mijn zetel niet uit 🙂

  2. Ja, inderdaad, JB zal er wel niet bij geweest zijn, heb die alleszins niet gezien, maar ze hadden wel voor the next best thing gezorgd, Laura Lynn is komen zingen tussen de opdrachten door :-p

Reageer!