5 thoughts on “In opbouw”

  1. Met alle respect, maar het heeft meer weg van een bouwwerf. Waarom moet men altijd zo groots uitpakken?
    Dit initiatief had bij mij veel meer sympathie afgedwongen moesten de presentatoren genoegen genomen hebben met een verwarmde kerststal. Maar we zijn allemaal te veel verwend zeker?

Reageer!