Ik héb het hier al ooit gepost, maar ik post het gewoon nóg eens opnieuw.
Omdat het gewoon zóó goed blijft, en als eerbetoon aan de zopas overleden Albert Heijn.
Zakje.
httpv://www.youtube.com/watch?v=sWB_ev0dK8o
Kleuren, bedenkingen, gedachten en verzinsels in de webstraat
Ik héb het hier al ooit gepost, maar ik post het gewoon nóg eens opnieuw.
Omdat het gewoon zóó goed blijft, en als eerbetoon aan de zopas overleden Albert Heijn.
Zakje.
httpv://www.youtube.com/watch?v=sWB_ev0dK8o