2 thoughts on “Tournée generale!”

  1. Ik heb het bier eind juni al gekocht in Delhaize.
    Het is beperkt in oplage (66.000 dacht ik) en het zou me dus niet verwonderen moest het al uitverkocht zijn.

Reageer!